Beta testers needed
+4
v3x
Os1rus
Dragonan
Onewithnothing
8 posters
Страница 4 от 4
Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Beta testers needed
След няколко нърфа (на елфките и темпестките - мноооого OP бяха), малко пауъръпове и general ревизийки пак имам нужда от плейтестъри. Освен тва мисля окончателно да кръстя нещото Game of circles. Игра на кръгчета на български. Because of reasons. Мисля, че няма нужда да обяснявам какви. What say you?
Onewithnothing- Брой мнения : 535
Join date : 28.05.2011
Re: Beta testers needed
Аз все още смятам, че перфектен баланс ще се постигне ако се смени d6 със d12 или d8.
Увеличава се scale-a, по който расите могат да имат p/t.
Само със смяна на d6 със d12 получаваш:
- много по- прецизна attack/defense система
- много по- голям рейндж от избори. Можеш да нагласиш така че dwarf-ите наистина да са най- tough, гоблините наистина да са най- weak, т.е да не се препокриват статове. Моите любимци също могат да се дошлайфат, ако системата е с d12ки.
- много по- лесно може да правиш ъпдейти на играта.
- не увеличаваш сложността на играта изобщо. Какво значение има дали се ползват d12ки или d6тици? Единственото нещо, което трябва да се промени е таблицата. Дава ти възможност за прецизно нагласяне.
- Разнообразието се увеличава скокообразно, без да добавяш каквито и да е нови правила и тем подобни. Също така и още отсега си представям по- големия excitement от хвърляне на d12 и уцелване на 1 или 12... при такива стойност даже може числото 12 да означава direct kill...
Стремиш се играта да не стане сложна, искаш да е динамична, лесна за схващане и всичко да върви по вода. Обаче d6 те ограничава прекалено много и единственото нещо, по което си избираш расите остава да е малки разлики в уменията и картинките. Ако имаш да избираш м/у 12 стойности за атака и защита представи си колко по- прецизно ще е всичко и как ще можеш да покажеш, че примерно две раси, които преди са били с еднакъв деф, понеже няма как иначе (1 повече е кофти, 1 по- малко е кофти също), сега се различават и едната всъщност е по- добре защитена от другата, макар и с 1 стойност. Флейвъра щеш не щеш също се променя. Единственото, което ти трябва е нова таблица и 10 мин размисъл по расите и баланса в играта.
А "Game of circles" мн ме кефи
Увеличава се scale-a, по който расите могат да имат p/t.
Само със смяна на d6 със d12 получаваш:
- много по- прецизна attack/defense система
- много по- голям рейндж от избори. Можеш да нагласиш така че dwarf-ите наистина да са най- tough, гоблините наистина да са най- weak, т.е да не се препокриват статове. Моите любимци също могат да се дошлайфат, ако системата е с d12ки.
- много по- лесно може да правиш ъпдейти на играта.
- не увеличаваш сложността на играта изобщо. Какво значение има дали се ползват d12ки или d6тици? Единственото нещо, което трябва да се промени е таблицата. Дава ти възможност за прецизно нагласяне.
- Разнообразието се увеличава скокообразно, без да добавяш каквито и да е нови правила и тем подобни. Също така и още отсега си представям по- големия excitement от хвърляне на d12 и уцелване на 1 или 12... при такива стойност даже може числото 12 да означава direct kill...
Стремиш се играта да не стане сложна, искаш да е динамична, лесна за схващане и всичко да върви по вода. Обаче d6 те ограничава прекалено много и единственото нещо, по което си избираш расите остава да е малки разлики в уменията и картинките. Ако имаш да избираш м/у 12 стойности за атака и защита представи си колко по- прецизно ще е всичко и как ще можеш да покажеш, че примерно две раси, които преди са били с еднакъв деф, понеже няма как иначе (1 повече е кофти, 1 по- малко е кофти също), сега се различават и едната всъщност е по- добре защитена от другата, макар и с 1 стойност. Флейвъра щеш не щеш също се променя. Единственото, което ти трябва е нова таблица и 10 мин размисъл по расите и баланса в играта.
А "Game of circles" мн ме кефи
Rator- Брой мнения : 690
Join date : 28.05.2011
Age : 30
Re: Beta testers needed
Това което предлагаш ти е да прецизирам шансовете за успеваемост, което не е лоша идея от гледна точка на това че би трябвало да ми позволи по-лесно да внасям малки поправки в механическото функциониране на всяка отделна фракция. Което не е чак лоша идея, но не е това, което търся.
Основния и фундаментален проблем в системата е следния - човечетата хем са чупливи, хем счупването им прекалено много зависи от зара. Което хвърля тактическия елемент по дяволите. На практика се получава игра на "кой ще хвърли повече на заровете за атака" от колкото тактика, използване на терена в своя изгода и оползотворяването на уменията на расите. ТОВА е проблем. Не дали елфите ще уцелват на 4+ от д6 или на 6+ от д10. Амплитудата между 33, 50 и 66 % успеваемост в повечето случаи е напълно достатъчна за да покаже кой бие по-лошо, а в случая ми трябва именно сравнителната степен, която може да ми осигури както д6 така и д8 и 10 и 12 и 20. Все е едно.
Докато плейтествахме и обсъждахме в СФ стигнахме до същината на проблема за който говоря - прекалено много атаката зависи от зара. Резултатите от 2-3 криво хвърлени зарчета ти счупва много сериозно тактическото преимущество и ти поразяват гейм плана до там, че правят битката неспечелима. Какво правим за да не го допуснем по-високия зар да е най-ръководещата част от играта, по важен от тактиката? Не съм измислил още. Колебая се между това да добавя още един инхибитор на атаките (още един вид защита, който трябва да се премине преди човечето ти да се счупи - което ще забави неимоверно темпото на играта), баснословно да намаля процентните им шансове за да се понижи успеваемостта им (за което наистина ще трябва да се въведат по-прецизни зарове, което не е кой знае какъв проблем, но самата стъпка към система в която хвърляш зар хиляди пъти и той не прави нищо не е добър ход - хората обичат да виждат директно резултат от опитите си, а не липсата на такъв), да засиля ролята и броя на специалните умения (което ще е още по-затормозяващо от дотук изброените и за балансиране и за отиграване) - но ВСЯКО от тези решения ще затлачи геймплея по някакъв начин, при това сериозно - нещо, което всячески искам да избегна. Ни напред ни назад...
Фък, трябва ми някой уархамърец да обсъдим тия неща, а няма угоден...
Основния и фундаментален проблем в системата е следния - човечетата хем са чупливи, хем счупването им прекалено много зависи от зара. Което хвърля тактическия елемент по дяволите. На практика се получава игра на "кой ще хвърли повече на заровете за атака" от колкото тактика, използване на терена в своя изгода и оползотворяването на уменията на расите. ТОВА е проблем. Не дали елфите ще уцелват на 4+ от д6 или на 6+ от д10. Амплитудата между 33, 50 и 66 % успеваемост в повечето случаи е напълно достатъчна за да покаже кой бие по-лошо, а в случая ми трябва именно сравнителната степен, която може да ми осигури както д6 така и д8 и 10 и 12 и 20. Все е едно.
Докато плейтествахме и обсъждахме в СФ стигнахме до същината на проблема за който говоря - прекалено много атаката зависи от зара. Резултатите от 2-3 криво хвърлени зарчета ти счупва много сериозно тактическото преимущество и ти поразяват гейм плана до там, че правят битката неспечелима. Какво правим за да не го допуснем по-високия зар да е най-ръководещата част от играта, по важен от тактиката? Не съм измислил още. Колебая се между това да добавя още един инхибитор на атаките (още един вид защита, който трябва да се премине преди човечето ти да се счупи - което ще забави неимоверно темпото на играта), баснословно да намаля процентните им шансове за да се понижи успеваемостта им (за което наистина ще трябва да се въведат по-прецизни зарове, което не е кой знае какъв проблем, но самата стъпка към система в която хвърляш зар хиляди пъти и той не прави нищо не е добър ход - хората обичат да виждат директно резултат от опитите си, а не липсата на такъв), да засиля ролята и броя на специалните умения (което ще е още по-затормозяващо от дотук изброените и за балансиране и за отиграване) - но ВСЯКО от тези решения ще затлачи геймплея по някакъв начин, при това сериозно - нещо, което всячески искам да избегна. Ни напред ни назад...
Фък, трябва ми някой уархамърец да обсъдим тия неща, а няма угоден...
Onewithnothing- Брой мнения : 535
Join date : 28.05.2011
Re: Beta testers needed
само да ти напомня че основната ти цел беше правилата да са прости и да няма много сложни схеми и сметки...
Dragonan- Брой мнения : 343
Join date : 28.05.2011
Age : 33
Re: Beta testers needed
Именно. За тва и ме е яд - знам че нещо трябва да разбутам за да стабилизирам цялата работа, но не знам какво и как да пипна така че да не се отдалеча твърде от началната идея.
Onewithnothing- Брой мнения : 535
Join date : 28.05.2011
Re: Beta testers needed
според мен ще е по-добре ако намалиш шанса за miss на атака и се направи шанса да се блокира по-висок, така играта ще стане по интересна а не само "ролнах 3 единици, нищо не става, ти си."
така ще има повече успешни атаки, но и ще се блокират повече. по-добре ще е според мен вместо д6 да ползваме д8 или д10 (може и 2д6 ако искаш да си мейнстриим) за да може по-лесно да се калибрират, но да е само един тип зар!
така ще има повече успешни атаки, но и ще се блокират повече. по-добре ще е според мен вместо д6 да ползваме д8 или д10 (може и 2д6 ако искаш да си мейнстриим) за да може по-лесно да се калибрират, но да е само един тип зар!
Dragonan- Брой мнения : 343
Join date : 28.05.2011
Age : 33
Re: Beta testers needed
Значи всички дружно не харесваме д6 ците... Добре, може да изпробваме д10 или д12. Ще питам софиянци за идеи и ще го помисля още малко, при добро желание и относителна липса на мързел, би трябвало да преизчисля нещата и ако не следващия път като играем, то по-следващия ще гледам да го докарам в тестваем вид.
Onewithnothing- Брой мнения : 535
Join date : 28.05.2011
Re: Beta testers needed
d10 ит из. Моднах малко и стойностите на защитите и правилата за водачите... Да видим какво ще излезе от цялата работа.
Onewithnothing- Брой мнения : 535
Join date : 28.05.2011
Re: Beta testers needed
You mean PROGRESS! We don't know if it's successful yet...
Onewithnothing- Брой мнения : 535
Join date : 28.05.2011
Re: Beta testers needed
RETARDATIONS, quit your SPAMATION!
Onewithnothing- Брой мнения : 535
Join date : 28.05.2011
Re: Beta testers needed
Не знам за какво говориш
Другия път като ще играем ЕДХ я носи да я пробваме с д10 : )
Другия път като ще играем ЕДХ я носи да я пробваме с д10 : )
Os1rus- Брой мнения : 303
Join date : 28.05.2011
Re: Beta testers needed
Носи и в неделя. Митак идвай си в неделя следобед, че да пукаме ЕДХ-та у нас вечерта. :Д
v3x- Брой мнения : 249
Join date : 28.05.2011
Age : 33
Местожителство : Пловдив
Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Страница 4 от 4
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|