Beta testers needed
+4
v3x
Os1rus
Dragonan
Onewithnothing
8 posters
Страница 3 от 4
Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Beta testers needed
Знам, че съществуват такива неща, като Драйдери и Нерубиани, респективно в D&D и Warcraft, нооо... Мойте паечки са други - ако не на вид то поне на функционалност :Д
Not sure if insect hybrids are Furriеs, but on the off-chance they are I'm not going to risk making any more of them. Истината е, че ме кефи картинката от едно време, a не беше трудно да и измисля специална механика.
Едит: днес описах правилата за deployment и няколко warband scenarios, за които се сетих. До тук имам:
1v1 - вече дословно описано.
Team mellee - две страни с равен брой warbandове се млатят.
Grand melee - free for all
Алтернативни victory conditions
Annihilation - стандартното, сме го цъкали до ся. Last man standing.
Capture the flag - който изнесе някакъв специфичен артефакт от картата печели. Наименованието е generic - може да се биете за нещо друго, не задължително флаг (например съкровище, няккъв пауърсорс)
Battle royal - печели тоя дето направи най-много убийства, а не последния оцелял.
Hold the line - горе-долу по средата на поелто се отбелязва по някакъв начин в началото leyline. Warband-a чиито сили в продължение на 3 хода стоят върху съответния leyline (и го покриват целия) печели.
Идеи за други модове? Ениуан?
Not sure if insect hybrids are Furriеs, but on the off-chance they are I'm not going to risk making any more of them. Истината е, че ме кефи картинката от едно време, a не беше трудно да и измисля специална механика.
Едит: днес описах правилата за deployment и няколко warband scenarios, за които се сетих. До тук имам:
1v1 - вече дословно описано.
Team mellee - две страни с равен брой warbandове се млатят.
Grand melee - free for all
Алтернативни victory conditions
Annihilation - стандартното, сме го цъкали до ся. Last man standing.
Capture the flag - който изнесе някакъв специфичен артефакт от картата печели. Наименованието е generic - може да се биете за нещо друго, не задължително флаг (например съкровище, няккъв пауърсорс)
Battle royal - печели тоя дето направи най-много убийства, а не последния оцелял.
Hold the line - горе-долу по средата на поелто се отбелязва по някакъв начин в началото leyline. Warband-a чиито сили в продължение на 3 хода стоят върху съответния leyline (и го покриват целия) печели.
Идеи за други модове? Ениуан?
Onewithnothing- Брой мнения : 535
Join date : 28.05.2011
Re: Beta testers needed
Като Hold The Line, само че за малки точки по самото поле. Примерно 3 хода време capture-ваш самата точка, после 2 я пазиш. Ако успееш да я опазиш 2-та хода получаваш точка. Ако не успееш, противника получава точка и може да се опита да я capture-не.
Baron Hellequin- Брой мнения : 514
Join date : 28.05.2011
Age : 27
Re: Beta testers needed
С кеф бих се включил към играта само тая седмица да ми минат изпити-поправки и прочие, но за ся само ще дам една идея за warband scenario
инспирирана от DoW2. Доколкото разбрах от първите постове или по-точно " Human - балансирани, достатъчно на брой и със сравтелно силни статсистики и най-добрия champion от всички. " всяка раса си има нещо като командирите в DoW(или геройте в WC3). Та идеята ми е - нещо като SURVIVAL играчите започват с champion-и си позиционирани някъде на картата [ в центъра; в някой ъгъл притиснати до стената; в някъв проход като 300-та спартанци; в някво укреоление с прозволен брой входове, стените на което подлежат на срутване(не знам дали има такива environment картончета, ако не => още една идея за обмисляне "статични obstacle обекти", които се рушат !) абе стартовата позициия си я избираме ние всеки път и може да е всяква дори може героитете да са разделени един от друг, а не на куп]. Да припомним champion-ите се позиционират и тогава почват да ги налазват всякви гадини ( и за да няма морални дилеми от типа "Трябва да трепя от моята раса" или елфа от партито да се ядося на дларфа, че той раз'ираш ли утрепал на баба му на лелята третия братчед ) може нападащите swarm-ове да са от раси извън партито, може да са само от една раса, може и да са от всички раси (включително тези от партито F*CK morals) и в началото на всеки ход на играча, който контролира swarm-а (логиката показва, че ще трябва да им едно човекоподобно, което да мърда нашествието) ще идват още гадини. Ако champion-ите самички са много слаби и не издържат на атаката може да се обмисли вариант и те да получават reinforcements по някаква система - всички играчи наведнаж ( примерно преди или след хода на swarm-а); всеки играч в началото на своя ход. Може да има зависимост между расата и това кога идват подкрепленията примерно гоблините като раса разчитаща на масовката ще получава нови единици всеки ход, а дларфовете като тежки и бавни ще получават подкрепа веднъж на 3 хода ( тази зависимост може да е в сила само за партито или за партито и swarm-а). Не знам дали има различни типове единици като warrior, archer, wizard и т.н. , но ако има може да се вкара опцията всяка раса да се специализира в даден тип единица и да получава подкрепления само от този тип (+ в такъв случай може да се обмисли опцията за вдигане на левели по няква проста система). Като бонус може да има и BOSS рундове и тогава към swarm-а да се присъединява някъв champion.
TL; DR
Целта е партито от champion-и да оцелее, колкото се може повече ходове срещу постоянно преиздащ swarm от гадове, с помощта на собствени сили или периодични подкрепления. Може и да се вкара някакъв end game condition ako сме прекалено badass immortals.
P.S. Мислех при вече утвърдените варианти на играта да се вкарат някакви места/обекти по полето които да водят към подземни пещери стил Heroes 3, но като видях снимките ми се струва много трудно вкарването на тази екстра най-малкото реализирането и оформянето на пещерите сложно и ще има нужда от гоооляма маса за играта. Също така като се прибера в Кърджали на бърз нет ще се опитам да помогна с намирането на артове, ако все още е необходимо.
инспирирана от DoW2. Доколкото разбрах от първите постове или по-точно " Human - балансирани, достатъчно на брой и със сравтелно силни статсистики и най-добрия champion от всички. " всяка раса си има нещо като командирите в DoW(или геройте в WC3). Та идеята ми е - нещо като SURVIVAL играчите започват с champion-и си позиционирани някъде на картата [ в центъра; в някой ъгъл притиснати до стената; в някъв проход като 300-та спартанци; в някво укреоление с прозволен брой входове, стените на което подлежат на срутване(не знам дали има такива environment картончета, ако не => още една идея за обмисляне "статични obstacle обекти", които се рушат !) абе стартовата позициия си я избираме ние всеки път и може да е всяква дори може героитете да са разделени един от друг, а не на куп]. Да припомним champion-ите се позиционират и тогава почват да ги налазват всякви гадини ( и за да няма морални дилеми от типа "Трябва да трепя от моята раса" или елфа от партито да се ядося на дларфа, че той раз'ираш ли утрепал на баба му на лелята третия братчед ) може нападащите swarm-ове да са от раси извън партито, може да са само от една раса, може и да са от всички раси (включително тези от партито F*CK morals) и в началото на всеки ход на играча, който контролира swarm-а (логиката показва, че ще трябва да им едно човекоподобно, което да мърда нашествието) ще идват още гадини. Ако champion-ите самички са много слаби и не издържат на атаката може да се обмисли вариант и те да получават reinforcements по някаква система - всички играчи наведнаж ( примерно преди или след хода на swarm-а); всеки играч в началото на своя ход. Може да има зависимост между расата и това кога идват подкрепленията примерно гоблините като раса разчитаща на масовката ще получава нови единици всеки ход, а дларфовете като тежки и бавни ще получават подкрепа веднъж на 3 хода ( тази зависимост може да е в сила само за партито или за партито и swarm-а). Не знам дали има различни типове единици като warrior, archer, wizard и т.н. , но ако има може да се вкара опцията всяка раса да се специализира в даден тип единица и да получава подкрепления само от този тип (+ в такъв случай може да се обмисли опцията за вдигане на левели по няква проста система). Като бонус може да има и BOSS рундове и тогава към swarm-а да се присъединява някъв champion.
TL; DR
Целта е партито от champion-и да оцелее, колкото се може повече ходове срещу постоянно преиздащ swarm от гадове, с помощта на собствени сили или периодични подкрепления. Може и да се вкара някакъв end game condition ako сме прекалено badass immortals.
P.S. Мислех при вече утвърдените варианти на играта да се вкарат някакви места/обекти по полето които да водят към подземни пещери стил Heroes 3, но като видях снимките ми се струва много трудно вкарването на тази екстра най-малкото реализирането и оформянето на пещерите сложно и ще има нужда от гоооляма маса за играта. Също така като се прибера в Кърджали на бърз нет ще се опитам да помогна с намирането на артове, ако все още е необходимо.
Night Watch™- Брой мнения : 47
Join date : 01.06.2011
Age : 33
Местожителство : Кърджали / Пловдив
Re: Beta testers needed
извинете за спама, ама пеца? сириъсли? нерубиани? ти сериозно ли? нерубианите са просто overgrown буболечки. къде ми ги сравняваш с Centaurlike Half-Human, Half-Spider?
иначе да, Driders имах предвид, главно знам за тях от един хентай комикс където имаше такава мацка драйдър.
та ся по темата:
Capture the Flag е интересно, може "флага" да е някакъв тежък камък (inspired by Thud) и да може да се мести по-малко полета от обикновеното движение щот е тежък. а целта да го искат е че в него сигурно има някакъв демон/ангел заключен (Inspired by MTG & Han Solo) и едните искат да го опазят, други искат да го освободят а трети искат да го продадат на първите двама.
Battle Royal - me gusta. kill ALL the things!!!
Hold the Line - тоя mode се нарича официално King of the Hill, ама може да си го направиш да представлява квото и да е.
Това което описва пецата е Control Points, добра идея като цяло.
мисля че 5 mode-а са си предостатъчни, играта се заформя доста добре
ПП: не се броят за фърита, води се fantasy bestiality.
иначе да, Driders имах предвид, главно знам за тях от един хентай комикс където имаше такава мацка драйдър.
та ся по темата:
Capture the Flag е интересно, може "флага" да е някакъв тежък камък (inspired by Thud) и да може да се мести по-малко полета от обикновеното движение щот е тежък. а целта да го искат е че в него сигурно има някакъв демон/ангел заключен (Inspired by MTG & Han Solo) и едните искат да го опазят, други искат да го освободят а трети искат да го продадат на първите двама.
Battle Royal - me gusta. kill ALL the things!!!
Hold the Line - тоя mode се нарича официално King of the Hill, ама може да си го направиш да представлява квото и да е.
Това което описва пецата е Control Points, добра идея като цяло.
мисля че 5 mode-а са си предостатъчни, играта се заформя доста добре
ПП: не се броят за фърита, води се fantasy bestiality.
Dragonan- Брой мнения : 343
Join date : 28.05.2011
Age : 33
Re: Beta testers needed
That's the spirit
@ Тошето - трудно, Тоше, много трудно ще стане няккъв такъв модул. Коопертатив плей в стил hero siege e яка идея, спор да няма, но проблема е, че повечето champions не са балансирани един спрямо друг, а спрямо warband-а си, така, че ако самия warband има яки юнити или много бройки, героя не е кой знае кво и обратното. Другия неприятен момент е, че всички юнити - включително и champions, са изключително податливи на being overrun. Всеки, от най-смешния злетак до най-големия юнак има право на по една защита на ход (която не е задължително да успее да го предпази), независимо колко атаки му резолвнат по кратуната му - така че ако го наобиколят и нападнат задружно и най-големия герой може да бъде нарязан като топъл хляб. Just like IRL. Основна концепция, върху кяото съм построил баланса на всички warband-ове е, че героя не се втурв сам в мелето а се бие наред със своите - взаимно се съпортват, той без тях е много уязвим, на тях без него им е трудно да пробият линията на противника.
@ Янко - hold the line в началото си се казваше King of the hill, но го смених на нещо по-дженерал, с оглед на тва че не е задължително да има... тъй да се каже... хълм. Ако ви кефи повече мога да си го оставя.
A за комикса който спомена горе... ако е Feral на Isaac Horn го искам. NAO!
@ Пецата - Control point-овете дето предлагш може да се включи също - даже вече обмислям как. Проблема е, че в повечето от тея модове може да се окаже по-лесно просто да избиеш врага, от колкото да изпълняваш victory conditions. А както знаем last man standing е почти универсален victory condition
@ Тошето - трудно, Тоше, много трудно ще стане няккъв такъв модул. Коопертатив плей в стил hero siege e яка идея, спор да няма, но проблема е, че повечето champions не са балансирани един спрямо друг, а спрямо warband-а си, така, че ако самия warband има яки юнити или много бройки, героя не е кой знае кво и обратното. Другия неприятен момент е, че всички юнити - включително и champions, са изключително податливи на being overrun. Всеки, от най-смешния злетак до най-големия юнак има право на по една защита на ход (която не е задължително да успее да го предпази), независимо колко атаки му резолвнат по кратуната му - така че ако го наобиколят и нападнат задружно и най-големия герой може да бъде нарязан като топъл хляб. Just like IRL. Основна концепция, върху кяото съм построил баланса на всички warband-ове е, че героя не се втурв сам в мелето а се бие наред със своите - взаимно се съпортват, той без тях е много уязвим, на тях без него им е трудно да пробият линията на противника.
@ Янко - hold the line в началото си се казваше King of the hill, но го смених на нещо по-дженерал, с оглед на тва че не е задължително да има... тъй да се каже... хълм. Ако ви кефи повече мога да си го оставя.
A за комикса който спомена горе... ако е Feral на Isaac Horn го искам. NAO!
@ Пецата - Control point-овете дето предлагш може да се включи също - даже вече обмислям как. Проблема е, че в повечето от тея модове може да се окаже по-лесно просто да избиеш врага, от колкото да изпълняваш victory conditions. А както знаем last man standing е почти универсален victory condition
Последната промяна е направена от Onewithnothing на Пет Фев 03, 2012 12:23 am; мнението е било променяно общо 1 път
Onewithnothing- Брой мнения : 535
Join date : 28.05.2011
Re: Beta testers needed
Усещам как на Capture the Flag любиматами раса ще кърти наред...
bitch please, ходим надалеч и сме etheral.. GG?
bitch please, ходим надалеч и сме etheral.. GG?
Rator- Брой мнения : 690
Join date : 28.05.2011
Age : 30
Re: Beta testers needed
След като го хванеш нали се сещаш, че трябва и да го отнесеш отново извън картата... но факт, има си модове, на които различните раси ще са OP или UP. Култистите например ще са едва ли нe неубиваеми на assassination - могат да си респауннат chamion-a когато си искат. Wraiths са много малко на брой, ако ги натиснат от две страни противниците за един ход ще си вземат на кой да е мод, na assassination и Hold the line ще са много добри, но за battle royal ще съкват мощно, щото много бавно убиват. Джуджаците ще са прекалено бавни за hold the line и capture the flag, но както знаем в проточена битка defense matters, така че за free for all и team melee ще компенсират.
За сега ме пртесняват най-много гоблините, които каквото и да ги правя, както да ги въртя, модифицирам и туийквам си остават слаби :Д
Иначе аз съм изненадан - Бернар не си избра warband-a с най-много офанзивен магически пауър, а тая с яките ивейжъни. Quite strange indeed.
За сега ме пртесняват най-много гоблините, които каквото и да ги правя, както да ги въртя, модифицирам и туийквам си остават слаби :Д
Иначе аз съм изненадан - Бернар не си избра warband-a с най-много офанзивен магически пауър, а тая с яките ивейжъни. Quite strange indeed.
Onewithnothing- Брой мнения : 535
Join date : 28.05.2011
Re: Beta testers needed
Еми причините, поради които си избрах wraith-овете са:
- винаги съм за силни и малко, пред слаби и много същества. Protoss anyone?
- изглеждат адски яко. Картинките, които си намерил ме изпълват отвсякъде
- тактични и мобилни са.
- също така биват наказвани много сурово ако направиш грешка, което е challenge. Иска си и мислене, макар и малко.
Rator- Брой мнения : 690
Join date : 28.05.2011
Age : 30
Re: Beta testers needed
Пложително развитие по въпроса - първи експенжън на игричката, която остава все още неназована, е вече факт. По-долу има картинки на новите фракции, които ще бъдат изрязани и евентуално до следващия път когато се видим с повечето хора ще са tested and more or less ошлайфани.
Също така измислих и как да направя гръб на картончетата - преди да ги изрежа ще ги напръскам със спрей не е ужасно иновативно, но предполагам ще придобият по-добър вид, а и ще се различават от другите - да се вижда, че са експенжън. И няма да се цапат и мачкат толкова, а няма да е толкова затормозяващо и времеубиващо, като да ги облепям с фолио от дете страни. that's fucking annoying.
Лошата новина - матовото фолио дето ползвах за якото покритие на първите картончета почти е излязло от обръщение, което значи, че оттук нататък ще трябва да облепям с гланцово. Което хич не ми се нрави, изглежда по-кофти и се драска амаааа... Шанс.
Ето бегло привю на артовете в новия сет (доста по-бегло от колкото ми се щеше, щото имиджшак ми уби изцяло качеството на снимките и ги завъртя с гъза нагоре, ама квото такова)
Включват всички нови раси и ъпдейта на орките.
Също така измислих и как да направя гръб на картончетата - преди да ги изрежа ще ги напръскам със спрей не е ужасно иновативно, но предполагам ще придобият по-добър вид, а и ще се различават от другите - да се вижда, че са експенжън. И няма да се цапат и мачкат толкова, а няма да е толкова затормозяващо и времеубиващо, като да ги облепям с фолио от дете страни. that's fucking annoying.
Лошата новина - матовото фолио дето ползвах за якото покритие на първите картончета почти е излязло от обръщение, което значи, че оттук нататък ще трябва да облепям с гланцово. Което хич не ми се нрави, изглежда по-кофти и се драска амаааа... Шанс.
Ето бегло привю на артовете в новия сет (доста по-бегло от колкото ми се щеше, щото имиджшак ми уби изцяло качеството на снимките и ги завъртя с гъза нагоре, ама квото такова)
Включват всички нови раси и ъпдейта на орките.
Onewithnothing- Брой мнения : 535
Join date : 28.05.2011
Re: Beta testers needed
коя раса са черепите? The Wurm that walks?
Dragonan- Брой мнения : 343
Join date : 28.05.2011
Age : 33
Re: Beta testers needed
Както казах - тука не се вижда изобщо както трябва. In person са мнооого яки. Никога не съм си представял, че ще станат толкова добри. Arax също са фъкуин...
Onewithnothing- Брой мнения : 535
Join date : 28.05.2011
Re: Beta testers needed
Някога, в зората на неопределеността, когато не е ясно дали е имало пространство, че дори и време, космичния питон си бродел из каквото там имало през което можело да се броди. По някое време пред него се изпречили два крокодила – но не обикновени крокодили, а крокодилите на Хаоса и Реда. Защо точно крокодили и защо не на някои други потенциални вселенски сили – не е ясно, но като ги срещнал космичния питон направил това, което би направил всеки уважаващ себеси питон – погълнал ги и си продължил по пътя. Понеже обаче питона бил космичен той бил и безкрайно дълъг, та по някое време както си се движил из неопределеността се стигнал сам себеси – или поне някаква част от себеси. И понеже не му се искало да се превръща в символична пародия, като сам си захапе опашката, се опитал да избегне това, като… завил. Понеже обаче бил изял две неизмерими вселенски сили, макар и в крокодилски вид, бил толкова препълнен, че само като се огънал се чуло ПРААААААААС! – скъсал се на две и се пръснал на парчета. Смес от етереални вселенски сили и напълно материални парчетии от крокодили и змийски черва заваляли навсякъде и когато пороят спрял се било образувало цялото съществувание. Не знам как тази история има значение, но може би обяснява защо света е такъв какъвто е – в крайна сметка е сътворен от питонска жлъчка и ферментирало крокодилско месо…
Неопределено време по–късно тъй създадения свят продължава да си крета, а обитателите му са се хванали за гушите както никога до сега. Макар военни действия в наистина голям мащаб в момента да не се водят, всички си точат мечовете, ноктите, зъбите, пипалата или каквото там имат…
Света е населен от немалко приказни и не чак толкова приказни създания, разделени в кой знае колко царства и господарства, гори и дъбрави, морета и океани, от най-приятните слънчеви полянки до най-ужасните и смрадливи тресавища. Обстановката през цялото време се променя, но тенденцията е статуквото да е горе-долу следното:
Тъй наречените цивилизовани раси са доминиращите сили на света. Хората са навсякъде и като цяло средния човек си оре земята е доволен, стига да не го тормозят, независимо дали свои или чужди. Лидерите им обаче имат по-други идеи по въпроса и нерядко да се случва да водят шовинистични завоевателни кампании с променлив успех – враговете им са най различни и безчет, но може би най-големият от тях е разединеността. Понеже са най-близко до високата култура на елфите понякога между двете раси се сключва примирие… Но на практика високомерните остроухи не са склонни да направят отстъпките, необходими за да заживеят двата народа в мир и разбирателство. И защо да се принизяват до нивото на друг някой си там въшливец? В крайна сметка най-близо май не значи достатъчно близо… Джуджетата пък рядко се показват от мините, които от незапомнени времена копаят – и то само за да търгуват, въпреки че търговията с тях е трудна, и за да издълбаят някой открит рудник. Зеленокожите както винаги са диваци и няма изглед това да се промени скоро – естествената им свирепост, злоба и упоритостта, помогнали им да изтърпят какви ли не неблагоприятни условия – вместо да се опитат да ги облагородят – май ще си останат единствените им видови постижения. За култура няма да става дума, а като се има предвид типичното им поведение никак не е чудно, че всички други цивилизации, възникнали до сега, са по-склонни да ги избият вместо да се опитат да ги спечелят като съюзници или по някакъв начин да ги приобщят.
В този водовъртеж от конфликти своето място под слънцето търсят и различните – хора, които са имали контакт с неестествени сили и са били повлияни от тях или по някаква друга причина са станали извор за такива. Безброй различни фракции с безброй различни цели, променени от досега магията по различен начин, всички те са я усвоили в някаква степен – вещици, окултисти, алхимици, илюзионисти, чароплетци, некроманти, елементалисти, чародеи и всякакви други откачалки, както и техните творения, безспир бродят земята на длъж и на шир създавайки какви ли не проблеми за всички… включително и на самите себеси. Рядко приветствани, понякога толерирани, най-често – гонени заради страхът от неестествените им способности, различните са поставени в тежка позиция – между чука на обществото и наковалнята на неестественото. Хубавото е, че са малко на брой и изолирани индивиди, както и че повечето от тях предпочитат да водят отшелническо съществуване и рядко да имат вземане-даване с цивилизования свят. Лошото е, че ако все пак решат да се покажат от скривалищата си всеки един от тях може да направи повече поразии от цяла армия разбеснели се орки.
Но междуособичните конфликти, сблъсъците между различни цивилизации и и изолираните катастрофи причинени от разбеснели се магьосници не са нищо в сравнение с борбата за оцеляване срещу Анатема. Защото наред с Различните за да си върнат света се борят и всички неестествени същества с нечовешки произход – персонифицирани естествени сили, материализирани кошмари на болни съзнания, всякакви ужасяващи аберации и грешки на природата изпълзели знайно и незнайно от къде. Пълчища гадини, изроди без вид и порода, съществуващи просто на инат – краят им се не види, вероятно изобщо нямат – твърдо решени да издрапат до върха на хранителната верига, сгазвайки или разкъсвайки всяко препятствие по пътя си. Макар много от тях да са класифицирани от учени и магьосници, най-често такива класификации нямат смисъл за средния човек. За него те са просто проклятието, оскверняването на всичко свято и добро – Анатема.
Накратко – хаос и раздор. Твърде много конфликти, твърде много омраза, твърде много стомана в твърде много кръвожадни ръце… Ще се лее кръв.
tl;dr - измислих що-годе трите affiliation-а - понеже супер много мрънкахте за мултиплейър а някакси няма да е яко wraith-ове да се бият рамо до рамо с human-и ги разделих на 3 фракции - Обикновени, Ралични и Анатема. В team melee мод в един орбор ме може да има warband и от Абикновени и от Анатема. Also, lore. That's about it.
Неопределено време по–късно тъй създадения свят продължава да си крета, а обитателите му са се хванали за гушите както никога до сега. Макар военни действия в наистина голям мащаб в момента да не се водят, всички си точат мечовете, ноктите, зъбите, пипалата или каквото там имат…
Света е населен от немалко приказни и не чак толкова приказни създания, разделени в кой знае колко царства и господарства, гори и дъбрави, морета и океани, от най-приятните слънчеви полянки до най-ужасните и смрадливи тресавища. Обстановката през цялото време се променя, но тенденцията е статуквото да е горе-долу следното:
Тъй наречените цивилизовани раси са доминиращите сили на света. Хората са навсякъде и като цяло средния човек си оре земята е доволен, стига да не го тормозят, независимо дали свои или чужди. Лидерите им обаче имат по-други идеи по въпроса и нерядко да се случва да водят шовинистични завоевателни кампании с променлив успех – враговете им са най различни и безчет, но може би най-големият от тях е разединеността. Понеже са най-близко до високата култура на елфите понякога между двете раси се сключва примирие… Но на практика високомерните остроухи не са склонни да направят отстъпките, необходими за да заживеят двата народа в мир и разбирателство. И защо да се принизяват до нивото на друг някой си там въшливец? В крайна сметка най-близо май не значи достатъчно близо… Джуджетата пък рядко се показват от мините, които от незапомнени времена копаят – и то само за да търгуват, въпреки че търговията с тях е трудна, и за да издълбаят някой открит рудник. Зеленокожите както винаги са диваци и няма изглед това да се промени скоро – естествената им свирепост, злоба и упоритостта, помогнали им да изтърпят какви ли не неблагоприятни условия – вместо да се опитат да ги облагородят – май ще си останат единствените им видови постижения. За култура няма да става дума, а като се има предвид типичното им поведение никак не е чудно, че всички други цивилизации, възникнали до сега, са по-склонни да ги избият вместо да се опитат да ги спечелят като съюзници или по някакъв начин да ги приобщят.
В този водовъртеж от конфликти своето място под слънцето търсят и различните – хора, които са имали контакт с неестествени сили и са били повлияни от тях или по някаква друга причина са станали извор за такива. Безброй различни фракции с безброй различни цели, променени от досега магията по различен начин, всички те са я усвоили в някаква степен – вещици, окултисти, алхимици, илюзионисти, чароплетци, некроманти, елементалисти, чародеи и всякакви други откачалки, както и техните творения, безспир бродят земята на длъж и на шир създавайки какви ли не проблеми за всички… включително и на самите себеси. Рядко приветствани, понякога толерирани, най-често – гонени заради страхът от неестествените им способности, различните са поставени в тежка позиция – между чука на обществото и наковалнята на неестественото. Хубавото е, че са малко на брой и изолирани индивиди, както и че повечето от тях предпочитат да водят отшелническо съществуване и рядко да имат вземане-даване с цивилизования свят. Лошото е, че ако все пак решат да се покажат от скривалищата си всеки един от тях може да направи повече поразии от цяла армия разбеснели се орки.
Но междуособичните конфликти, сблъсъците между различни цивилизации и и изолираните катастрофи причинени от разбеснели се магьосници не са нищо в сравнение с борбата за оцеляване срещу Анатема. Защото наред с Различните за да си върнат света се борят и всички неестествени същества с нечовешки произход – персонифицирани естествени сили, материализирани кошмари на болни съзнания, всякакви ужасяващи аберации и грешки на природата изпълзели знайно и незнайно от къде. Пълчища гадини, изроди без вид и порода, съществуващи просто на инат – краят им се не види, вероятно изобщо нямат – твърдо решени да издрапат до върха на хранителната верига, сгазвайки или разкъсвайки всяко препятствие по пътя си. Макар много от тях да са класифицирани от учени и магьосници, най-често такива класификации нямат смисъл за средния човек. За него те са просто проклятието, оскверняването на всичко свято и добро – Анатема.
Накратко – хаос и раздор. Твърде много конфликти, твърде много омраза, твърде много стомана в твърде много кръвожадни ръце… Ще се лее кръв.
tl;dr - измислих що-годе трите affiliation-а - понеже супер много мрънкахте за мултиплейър а някакси няма да е яко wraith-ове да се бият рамо до рамо с human-и ги разделих на 3 фракции - Обикновени, Ралични и Анатема. В team melee мод в един орбор ме може да има warband и от Абикновени и от Анатема. Also, lore. That's about it.
Onewithnothing- Брой мнения : 535
Join date : 28.05.2011
Re: Beta testers needed
света е създаден като бог си е играл Snake на телефона? wtf?
Dragonan- Брой мнения : 343
Join date : 28.05.2011
Age : 33
Re: Beta testers needed
В Snake не ядеш крокодили. И къде се споменават богове?
Baron Hellequin- Брой мнения : 514
Join date : 28.05.2011
Age : 27
Re: Beta testers needed
details
и от де си сигурен че тия черни пиксели на екрана не са крокодили?
и от де си сигурен че тия черни пиксели на екрана не са крокодили?
Dragonan- Брой мнения : 343
Join date : 28.05.2011
Age : 33
Re: Beta testers needed
Крокодилите биха били поне 3 квадрата дълги.
Baron Hellequin- Брой мнения : 514
Join date : 28.05.2011
Age : 27
Re: Beta testers needed
Ама не можете да не ми нафлъдите темата с безполезности, нали?
Onewithnothing- Брой мнения : 535
Join date : 28.05.2011
Re: Beta testers needed
On topic : Драгни, кога ще дадеш разделението коя раса към коя фракция принадлежи?
Baron Hellequin- Брой мнения : 514
Join date : 28.05.2011
Age : 27
Re: Beta testers needed
той вече го даде...
PS Пеца, много хубаво показваш че не си му чел целия пост
PS Пеца, много хубаво показваш че не си му чел целия пост
Последната промяна е направена от Dragonan на Вто Яну 31, 2012 9:09 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Dragonan- Брой мнения : 343
Join date : 28.05.2011
Age : 33
Re: Beta testers needed
Ще го дам преди около 8 часа под формата на редкация на поста с описанията на warband-овете.
Onewithnothing- Брой мнения : 535
Join date : 28.05.2011
Re: Beta testers needed
Идея за разновидност на Capture the flag - ESCORT
Цел: Единия играч/отбор трябва да прекара нещо(създание или артефакт) от единия край на картата до другия (директно или през някакъв маршрут), а целта на втория играч/отбор е да го убие/унищожи тва нещо и от това следва, че ТО(нещото) ще трябва да има някакво НР/toughness.
С Митака говорихме за играта и ни хрумнаха идеи за гоблините(нали били слаби) - някои идеи Митака може да ти ги е предлагал вече.
1. гоблините да почват с повече от 1 шефче и бонус шефчетата може да дават същите или различни buff-ове
2. гоблините да се мятат един друг както в тая игра от книгите на Пратчет
3. когато повече от 1 гоблин са наобиколили 1 противник, и когато 1 от гоблините атакува останалите атакуват автоматично(мислех направо да удрят, но от условието за право на само една защита и 1НР на единиците => 2 гоблина около 1 противник = 100% kill. Така поне като атакуват има шанс гоблините самички да пропуснат(разсъжденията възоснова на малкото което знам за провеждането на битките))
4. когато има 2 гоблина от двете страни на 1 противник и при атака на единия гоблин и противника успешно се защити той се "прекатурва" от другата страна на втория гоблин и губи възможност да се защити от следващата атака - с други думи въпреки успешната защита лошия се спъва във втория гоблин и пада на земята
Не знам колко ще работят идеите на практика, но ми хрумнаха и реших да споделя.
Цел: Единия играч/отбор трябва да прекара нещо(създание или артефакт) от единия край на картата до другия (директно или през някакъв маршрут), а целта на втория играч/отбор е да го убие/унищожи тва нещо и от това следва, че ТО(нещото) ще трябва да има някакво НР/toughness.
С Митака говорихме за играта и ни хрумнаха идеи за гоблините(нали били слаби) - някои идеи Митака може да ти ги е предлагал вече.
1. гоблините да почват с повече от 1 шефче и бонус шефчетата може да дават същите или различни buff-ове
2. гоблините да се мятат един друг както в тая игра от книгите на Пратчет
3. когато повече от 1 гоблин са наобиколили 1 противник, и когато 1 от гоблините атакува останалите атакуват автоматично(мислех направо да удрят, но от условието за право на само една защита и 1НР на единиците => 2 гоблина около 1 противник = 100% kill. Така поне като атакуват има шанс гоблините самички да пропуснат(разсъжденията възоснова на малкото което знам за провеждането на битките))
4. когато има 2 гоблина от двете страни на 1 противник и при атака на единия гоблин и противника успешно се защити той се "прекатурва" от другата страна на втория гоблин и губи възможност да се защити от следващата атака - с други думи въпреки успешната защита лошия се спъва във втория гоблин и пада на земята
Не знам колко ще работят идеите на практика, но ми хрумнаха и реших да споделя.
Night Watch™- Брой мнения : 47
Join date : 01.06.2011
Age : 33
Местожителство : Кърджали / Пловдив
Re: Beta testers needed
That's the idea - за тва съм постнал на форумно обсъждане.
Двете шефчета са примамливо решение, но на практика нещо подобно няма да сработи - моите наблюдения по въпроса са, че шефчето попринцип успява да надъха само 2, максимум 3, човечета наведнъж, което нямa да качи особено продуктивността на warband-а. проблема им е, че като се бият в пресечена местност а не в поле не могат да си използват най-голямото преимущество - бройките. За тва мисля да им дам някакъв спешъл - да могат те да си избират в какъв терен да се бият, или пък на рандом ако се избира и те участват да има по-голям шанс да се падне голо поле or something.
За мода - интересно звучи, по-приложим от hero siege-а, мое да го пробваме някой път... В пулсар обаче ще е, у Векс няма достатъчно пространство за такова нещо :Д
Двете шефчета са примамливо решение, но на практика нещо подобно няма да сработи - моите наблюдения по въпроса са, че шефчето попринцип успява да надъха само 2, максимум 3, човечета наведнъж, което нямa да качи особено продуктивността на warband-а. проблема им е, че като се бият в пресечена местност а не в поле не могат да си използват най-голямото преимущество - бройките. За тва мисля да им дам някакъв спешъл - да могат те да си избират в какъв терен да се бият, или пък на рандом ако се избира и те участват да има по-голям шанс да се падне голо поле or something.
За мода - интересно звучи, по-приложим от hero siege-а, мое да го пробваме някой път... В пулсар обаче ще е, у Векс няма достатъчно пространство за такова нещо :Д
Onewithnothing- Брой мнения : 535
Join date : 28.05.2011
Re: Beta testers needed
Вампири и мойта раса (lightning elemental) ли виждам? :Д
Последната промяна е направена от v3x на Сря Фев 01, 2012 10:20 am; мнението е било променяно общо 1 път
v3x- Брой мнения : 249
Join date : 28.05.2011
Age : 33
Местожителство : Пловдив
Re: Beta testers needed
"когато 1 атакува и останалите да атакуват" - ВСИЧКИ кричъри атакуват едновремено като дойде комбат фазата на хода, не знам какво си имал предвид с това.Night Watch™ написа:
3. когато повече от 1 гоблин са наобиколили 1 противник, и когато 1 от гоблините атакува останалите атакуват автоматично(мислех направо да удрят, но от условието за право на само една защита и 1НР на единиците => 2 гоблина около 1 противник = 100% kill. Така поне като атакуват има шанс гоблините самички да пропуснат(разсъжденията възоснова на малкото което знам за провеждането на битките))
иначе 4. звучи забавно, ама не виждам как точно нашия човек се прекатурва при блокирана атака. при блок не се стъпва назад, това са гоблини ффс, не огрета. може гоблините да имат нещо като "dirty fighting" умение и ако те ролнат доста висока атака, или защитника ролне 1, да бута противника на земята и си губи един ход(не може да атакува и защитава). ама така става много сложно с тия стънове и нещо чупим системата
Dragonan- Брой мнения : 343
Join date : 28.05.2011
Age : 33
Re: Beta testers needed
@ Вексе - Темпестката наистина е реализация на идеята, дето си говорихме за нея оня път в пулсаря. Ако трябва да сме честни механиката за channeled attacks я бях измислил преди бая време, ама не се бях сетил къде ще пасне като флейвър. Хъм, май само сорсърка на айс не съм направил още
А колкото до вампирите - те са малко разочароващи като арт. На монитора изглеждаха по-добре от колкото на картон. При следващия едишън ще ги оправям, видяло се е.
Колкто до тва защо съм изпечатал по 6 шефа - tl;dr - по-лесно беше така.
@ Янко, наистина много ще се чупи филма. Гоблините идеята им е, че са слаби и са ванила, но са много. Не трябва да им измислям нови и по-сложни умения - тва са гоблини ффс! - трябва да им измисля как да се възползват по-успешно от сегашните си предимства.
Механика подобна на тая със стъновете има при паечките - те ако успеят да дефенднат от атака или противника успее да се дефендне от тяхната атака, съответния противник си губи следващия ход, оплетен в лепкави мрежи. IT'S A TRAP!
Хвала за Тошето обаче - още не съм успял да му покажа самата игра а вече е амбициран. Aperture needs more people like you...
А колкото до вампирите - те са малко разочароващи като арт. На монитора изглеждаха по-добре от колкото на картон. При следващия едишън ще ги оправям, видяло се е.
Колкто до тва защо съм изпечатал по 6 шефа - tl;dr - по-лесно беше така.
@ Янко, наистина много ще се чупи филма. Гоблините идеята им е, че са слаби и са ванила, но са много. Не трябва да им измислям нови и по-сложни умения - тва са гоблини ффс! - трябва да им измисля как да се възползват по-успешно от сегашните си предимства.
Механика подобна на тая със стъновете има при паечките - те ако успеят да дефенднат от атака или противника успее да се дефендне от тяхната атака, съответния противник си губи следващия ход, оплетен в лепкави мрежи. IT'S A TRAP!
Хвала за Тошето обаче - още не съм успял да му покажа самата игра а вече е амбициран. Aperture needs more people like you...
Onewithnothing- Брой мнения : 535
Join date : 28.05.2011
Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Страница 3 от 4
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|